BRÅK, BRÅK & ÅTER IGEN BRÅK

Pallar inte med min mamma längre... Jag funderar allvarligt på att flytta till pappa i några månader innan jag tar studenten och flyttar hemifrån. Usch, det är som att leva i misär i detta huset. Det känns som om jag kvävs, det enda rummet jag kan känna mig bekväm i är mitt rum. Så det är här jag tillbringar 95 % av min tid när jag är hemma.
Orkar inte med att hon väljer Dan och hans barn före mig, hennes egen dotter, längre. Men gå du och umgås med din lilla nya familj, enjoy.

Nog pratat om den skiten.
Idag har jag jobbat en stund på kvällen. Timmarna gick faktiskt ganska fort och det var den trevligt väktaren idag som hjälpte mig vid stängning.
Johanna kom förbi en liten stund vid nio och åkte hem precis. Har saknat den lilla ungen! Hon har ju varit på färjeresa till Visby och Tallin. Druckit och flörtat med DJ:s! ;) Precis som vi kommer att göra i Bulgarien. Right babe?

Imorgon måste jag gå upp ganska tidigt, måste köpa en present till mamma. Även fast jag inte vill det just nu kommer jag få dåligt samvete om jag inte gör det eftersom hon fyller 40...
Efter det ska jag jobba, precis som de senaste fem dagarna.

Tittar på So you think you can dance, det är sjukt vilka duktiga dansare det finns! Sån jävla skillnad mellan Skandinavien och USA!
Nej, om fem minuter är det min favorittimme på dygnet. Två avsnitt av Sex and the city på raken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test