CRAZY NIGHT

Herregud vilken kväll det var igår.
Jag, Malin och Hannah bestämde oss för att åka till Ulricehamn för att festa med min vän Louice.
Vi åkte dit vid halv sex ungefär och lagade mat i Lollos lägenhet med Lotta, Johanna och Emma.
Det var riktigt trevligt i början, vi åt och körde ölspelet så alla blev ganska onyktra.
Vid elva gick allt käpp rätt åt helvete. Tänker absolut inte gå in på några detaljer, men tack alla för hjälpen. Ni förstår inte hur mycket ni betyder för mig och hur mycket jag uppskattar vad ni gjorde igår.

Idag vaknade jag med en sprängande huvudvärk, rödsprända ögon och påsar under ögonen. FInt va?
Lite senare ska jag åka till Malin i Mullsjö, vi tjejer ska samlas hemma hos henne och käka lite mat och mysa.
Så nu måste jag dra mig själv ur sängen, duscha och göra iordning mig.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test