DAGS ATT TA TAG I MITT LIV

Nu är det hög tid att ta tag i mitt liv känner jag nu!
Imorgon ska jag upp och springa, jag har inte gjort det på typ en och en halv vecka på grund av mina knän.
Men dom känns faktiskt bättre nu, men det kan ju bero på att jag inte har sprungit på ett tag.
Jag får helt enkelt se hur det känns imorgon!

Mamma fyller 40 år imorgon, kan knappt förstå det. Hon kommer alltid vara den 32 -åriga mamman som jag alltid har känt det. Jag tror ni förstår, man brukar tänka på en viss ålder på en viss person. Jag tänker till exempel fortfarande att min farmor är 65, men egentligen är hon 72. Det är bara så, konstigt va? Det kanske var den bästa tiden med den personen, så man blir kvar i de minnena.

Imorgon kommer mormor, morfar, Lotta, Peter, Vera och Emelie hit och vi ska fira mamma lite. Kommer bli trevligt, det är inte ofta släkten är samlad!
Jag och Emelie ska ge mamma en tavla med ett foto av mig, Emelie och Jonathan. Jag tror hon kommer bli jätteglad!

Förresten, idag har jag och Malin shoppat på stan. Det är alltid så himla mysigt och underhållande att umgås med henne. Jag blir alltid så glad i hennes närvaro.
Malin köpte ett par SKITSNYGGA skor på Scorett och jag köpte en t-shirt och klänning från Gina och en väst från H&M.
Nu har jag bara lite smått kvar att handla innan Bulgarien. Men klänningar och skor kan man aldrig få nog av. ;)

Nej, nu ska jag titta på Project Runway!
(Sjukt bra program för övrigt)



Jag och Malin på maskerad förra sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test