DAGS FÖR JOBB

Jaha, nu ska jag jobba varje dag i 7 dagar. En del dagar är bara 17 - 20, men ändå.. Det är inte kul att jobba när man har så ont i huvudet att man bara vill ligga i sängen i totalt mörker.
Försöker så gott jag kan att vara positiv, men det är inte lätt.

Mamma gör inte saken bättre, skäller en gång i minuten och dammsuger precis där jag sitter. Tack mamma, verkligen...

Eftersom jag inte kommer hem förrens kvart över nio så kommer jag inte göra något speciellt när jag kommer hem. Jag ska bara köpa lite godis och titta på en film och försöka slappna av så huvudvärken försvinner någon gång.
Imorgon ska jag däremot efter jobbet ha grillkväll med klasskompisarna! Kommer bli kul att träffa alla, saknar faktiskt en del.

Nej, nu måste jag ta och göra iordning mig inför jobbet.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test