DE SISTA FÖRBEREDELSERNA

Godmorgon!

Idag är den sista dagen att ordna de sista sakerna innan Bulgarien. För imorgon åker vi!
Jag och mamma ska snart åka iväg till stan och köpa lite saker och växla pengar och så.
Jag är så jävla lycklig just nu, ska bli så skönt att komma bort från Sverige och Jönköping framför allt.
Jag älskar att träffa nya människor och det kommer jag verkligen att göra där.
Sola, bada och festa. Finns det något bättre?

Vilken lättnad det var igår när Dan tog bort spindeln från mitt badrum, jag har inte vågat gå in där på fyra dagar!
De har ju varit i Kalmar, så jag har varit ensam hemma. Men jag kan inte hjälpa att tycka lite synd om spindeln, han hade ju faktiskt byggt ett bo där. Men icke i mitt badrum, BIG no no!

Nu ropar mamma på mig att vi ska åka.
Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test