FUCKED UP

Dagen har börjat skit, har varit underbar och slutat i katastrof.
Så kan man sammanfatta min dag.
Jag vet att du läser det här, jag såg att du hade varit inne på min blogg på din dator.
Förstår verkligen inte. Eller jo, på ett sätt gör jag det. Men du måste ju tåla att jag skämtar?
Du vet att jag tycker att du är världens finaste och jag skulle aldrig tycka något sånt om dig. Älskar dig något otroligt!

Allt jag gör blir fel och snart orkar jag inte mer.
Jag grät tillräckligt mycket igår. Det har tagit så mycket energi från mig, så jag orkar inte. Jag gör bara inte det.
Denna helgen kan dra åt helvete, för allt har bara blivit fel. Jag har ringt en person som jag lovade mig själv att aldrig ringa igen och så har jag gjort en av mina bästa vänner ledsen.
BRA JOSEFINE!

Om du inte vill veta av mig mer, säg det. Jag orkar inte bråka med dig mer. Jag blir bara svagare för varje gång vi gör det.
 Jag menade det inte och det vet du.

It´s your call

Kommentarer
Postat av: -

Hur kan allt handla om dig, när det är jag som blir sårad?

2008-07-21 @ 13:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test