GODIS OCH NÄSSPRAY

Det är det jag lever på just nu. Thank god for nässpray!

Jag tittar på Dr. Phil just nu och de har ett väldigt intressant tema, nämligen plastikoperationer som har gått fel.
Som de flesta vet så dog ju Kanye West´s mamma dagen efter hon hade bukplastikopererats.
Hon hade slutat andas hemma och dödförklarades på sjukhuset.
Jag tycker det är så tragisk. Är folk verkligen villiga att riskera deras eget liv för att bli smalare, ha mindre näsa eller större bröst?
Hur har vi kunnat bli så utseendefixerade, varför strävar man efter att se ut som en barbiedocka?
Jag tycker personligen att människor som sticker ut och är annorlunda är vackrare än de platinablonda silikonbrudarna. Det ger karaktär om man har en speciell näsa istället för att ha en helt rak.
Visst, jag har funderat många gånger på att plastikoperera mig, både brösten och näsan.
Men det beror helt på osäkerhet, jag skulle aldrig göra det på riktigt.
Egentligen handlar det om att lära känna sig själv och acceptera den man är och hur man ser ut. Jag är kanske inte personen att säga det här eftersom jag har väldigt dåligt självförtroende och skulle vilja förändra min kropp.

Men kom ihåg, ingen är perfekt!


Tänkte bara visa mina senaste inköp från shoppingrundan med Malin i onsdags också!



T-shirt Gina Tricot 49,50 :- (På rea, ett riktigt kap!)      Och här har vi outfiten jag hade på mammas 40-årsdag.
Svart väst H&M 198 :-                                                         Pennkjol från Gina Tricot 149 :-
                                                                                                Bälte från H&M 129:-


Snyggt va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test