GRATTIS MAMSI!

Idag fyller mamma 40 år. GRATTIS underbara mamma, älskar dig!
Dagen började med att Dan väckte mig vid sju och jag gick ovilligt upp och gjorde frukost med honom till mamma.
Vi och hans barn sjöng för henne och hon fick frukost på sängen. Det blev hon glad över!

Vid 14 kom mormor, morfar, Emelie, Lotta, Peter och Vera. Och fram tills nu har vi bara umgåtts (och ätit!) och jag har även passat på att gosa med lilla Vera så mycket som möjligt eftersom jag inte träffar henne så ofta.
Mamma fick massa bra saker, typ en ipod, bilstereo (som hon var i desperat behov av), spabehandling och yogalektioner.
Mamma blev jätteglad när vi sa att hon skulle få en sån fototavla av oss barn. Så idag har vi tagit foton av varandra till det med Peters kamera. Det blev faktiskt jättebra bilder! Första gången jag är nöjd med ett foto typ.
Jag tog en sån sjukt fin bild av Jonathan, ett sånt där naturligt skratt ni vet. Han är så himla söt!

Ni får se bilderna om några dagar, när Peter har fixat dom lite och skickat dom till mig!

Nu ska jag och Emelie killas och titta på Saw.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test