GRILLFEST MED KUBB

Nu är jag hemkommen från grillfesten hos Johanna i Bankeryd!
Johanna kom och hämtade mig och Malin hemma hos mig och körde hem till henne.
Jag var så himla trött när vi kom dit, men det visade sig vara riktigt trevligt. Vi lagade mat och satt och tjötade ett bra tag med Johannas fulle storebror Micke. haha, shit vad full han var!

Efter det spelade vi kubb, tjejerna vs killarna. Och vilka vann tror ni? Tjejerna såklart! Vilka annars? ;)
Jag har kommit på att jag är ganska bra på kubb faktiskt, ännu en oupptäckt talang!
Jag var tvungen att åka hem rätt tidigt, jag ska ju upp kl 8.00 imorgon för att jobba.
Det är inte något jag ser fram emot direkt. Men jag måste fokusera på att imorgon är det bara 3 DAGAR KVAR TILL BULGARIEN! Jag börjar nog få lite resfeber, hatar verkligen att flyga... Men gud vad kul vi kommer ha där nere tjejer!

Jag tror jag ska ta och lägga mig under täcket och glo på teve tills jag somnar. Jag behöver lite sömn nu eftersom jag bara sov 4-5 timmar igår natt.
 
Godnatt allihop, hoppas ni har en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: caroline

Tack så mycket :)

2008-07-26 @ 16:22:04
URL: http://hearmyheartbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test