GRILLFEST OCH TJURIGA GAMLINGAR

Ja, nu är helgen äntligen över!
Nu tänker alla säkert; "what the fuck, är hon helt jävla körd i huvudet eller? Vem kan vilja att helgen ska ta slut?"

Jo, jag är så himla glad över att helgen är slut just på grund av att jag har jobbat precis hela helgen!
Det är så otroligt uttråkande att sitta i den jäkla kassan i tio timmar i sträck och vara trevlig. Jag är så sjukt trött på det så jag vet inte ens hur jag kan förklara det.
Och för att inte tala om alla tjuriga gamla människor. Jag sitter där i kassan och ser söt ut och säger VÄLDIGT vänligt "Hej hej!". Och vad gör dom? Jo, sneglar på mig med en demonisk blick och grymtar något som är omöjligt att förstå.
Hmmph, det är tacken man får för att vara trevlig.

Är det bara jag som trodde att alla gamlingar är söta och snälla?

Jo, igår då. Jag åkte till Mullsjö direkt efter jobbet. Mötte upp David, Pontus och Hampus på stationen och vi begav oss upp till Agge för att grillfesta (haha).
Det blev en riktigt trevlig kväll med mycket skratt och catching up!
Jag var tvungen att åka hem rätt tidigt eftersom jag skulle jobba tidigt dagen därpå.
Men Malin berättade att Hampus hade blivit svinfull och spytt ner gästsängen. Stackars pojk! (Och de som fick städa upp..)

Imorgon ska jag äntligen få träffa min lilla kusin Vera! Har inte träffat henne sen i julas, alltså mer än ett halvår sen. Hon är ju snart 1 år, det är helt sjukt! Känns som om jag fick samtalet om att Lotta var gravid förra veckan.



Världens sötaste barn, imorgon ses vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test