HALLAM FOE

Jag, mamma och min lillebror Jonathan bestämde oss för attt hyra film ikväll, mysigt att bara vara vi tre. Dan är ute och fiskar hela natten, så det är skönt att slippa honom några timmar. Det verkar som om han bor här på heltid nu, om han gör det så är jag out of here. Jag tål inte honom och kommer aldrig att kunna respektera honom på något sätt.
Kalla mig omogen ni, men ni vet ingenting...


Jonte och mamma fick åka till videoaffären själva eftersom jag är sjuk,
så de hade helt fria tyglar att välja film.
Det blev en som heter Hallam Foe.
Det handlar om en kille vars mamma tog självmord, men han
misstänker att det är hans pappas älskarinna som har mördat henne.
 Han åker till London för att fly från allt och stöter på massor
 av problem för att han är en "tittare".
 Han är typ besatt av att sitta och smygtitta på folk.
Jag tycker faktiskt den var skitbra, den grep verkligen tag i mig.
Jag tyckte jag kände igen killen som spelar huvudrollen
 och kom på att han spelar Elliot i Billy Elliot.
Ni vet den där underbara filmen om en pojke som vill
 dansa balett men som inte får för sin pappa?
Jag vet inte varför, men jag tycker han är så JÄVLA snygg!
Han ser ut som en oskyldig, rädd liten skolpojke som man vill göra man utav! haha...






Nu ska jag göra ansiktsmask och titta på Sex and the city!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test