HEMMA

Sitter hos pappa nu, det här stället är det enda som jag verkligen kan känna mig hemma.
Jag älskar atmosfären och att få umgås med min pappa, syster och såklart träffa mina "små" katter.

Idag vaknade jag av att jag inte kunde andas. Min förkylning har äntligen brutit ut, så nu sitter jag här och nyser och hostar var och varannan minut. Inte kul... Men det är bättre att jag blir sjuk nu än om en vecka.
För då åker vi till Bulgarien! Och då får man absolut inte vara sjuk.

Dagen har spenderats med min syster, vi har lagat spenatlasagne (världens godaste) och tittat på hoppning i Falsterbo. Alltså, vi har inte varit i Falsterbo, men vi har sett det på teve. Bara så ingen blir confused! :)
Jag tänkte egentligen åka till Jönköping idag men jag orkar verkligen inte, så jag tar 11.30 bussen in imorgon istället.
Får se hur det blir med jobbet, det kanske inte är det bästa att sitta i kassan när man är förkyld och hostar hela tiden...

Nu måste jag hänga upp tvätten och ta en kopp te!
Hoppas ni mår bättre än mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test