HURTIGBULLE

Jag har varit så himla duktig idag!

Jag steg upp vid tio (det är tidigt för att vara mig), satte på mig träningskläderna och gick direkt ut och tog en underbar runda i spåret. Jag tog en ny runda idag och hamnade lite utanför Gräshagen. Det var jättefint där, massa åkrar, jättefina hus och massa hästar! Jag blev så himla sugen på att bara flytta ut på landet och skaffa massa hästar och MASSA ungar. Fy fan vad härligt det skulle vara!
Det slutade med att jag sprang ungefär 6 km och gick 5 km ungefär. Riktigt skönt!
Jag ska börja komma igång med träningen nu. Mina knän har ju varit skit, men idag kändes det mycket bättre.

Annars idag ska jag bara jobba 17 - 20. Sen funderar jag på att åka till Mullsjö efter jobbet, annars åker jag dit imorgon.
För imorgon ska jag träffa Emma. Ska bli kul, vi har inte setts på ett tag nu!

Åh, förresten. När jag var ute och sprang mötte jag en tjej och hennes Samojedhund! Hon måste trott att jag var störd eller nått, för jag tittade på hunden hela tiden med ett sånt jävla smile på läpparna. Snart är en sån min!!! Jag längtar sönder!

Nej, dags för lite päron och physallis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test