HUVUDVÄRK (IGEN)

Jag kom hem för en stund sen efter en heldag på stan med min underbara älskade vän Malin.
Den tjejen alltså, bättre vän får man leta efter. Så förlåtande och förstående. Jag älskar dig!

Anyways, jag mötte henne på stan vid tolv och vi åkte först hem till mig för att jag skulle byta om. Sen åkte vi in till stan och tog en lunch på George´s (såklart). Efter det gick vi på stan och a6, Malin ville köpa ett par högklackade skor, men hittade inte ett enda par som var snygga nog. Alla butiker är så himla utplockade nu när det har varit rea några veckor.
Jag hittade iallafall en brun bikini från H&M och rouge. Malin köpte massa småsaker, typ shorts, bikini och accessoarer.

Nu sitter jag här hemma i soffan och har en sån blixthuvudvärk. Har fått tillbaka det de senaste dagarna. För några månader sen hade jag stora problem med det, gick runt med huvudvärk praktiskt taget hela tiden.
Och nu har det väl antagligen kommit tillbaka... Jag vet inte om det beror på att jag inte äter ordentligt, jag är ju vegetarian och har slarvat med att få i mig ordentligt med proteiner. Plus att jag har slarvat med kosttillskotten också...

Jaja, jag får väl söka hjälp om det och mina knän också imorgon när jag ringer till läkaren. Nu får ni allt tycka lite synd om mig!

Huvudvärkstabletter, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test