HUVUDVÄRK...

Usch, mitt huvud började göra riktigt ont igår kväll. Kunde inte somna på typ 3 timmar på grund av det!
Det sitter fortfarande i idag, så jag kanske är tvungen att ta en tablett. Jag hatar verkligen det!
Det känns faktiskt som jag är påväg att bli sjuk, det hinner jag verkligen inte med nu...

Idag ska jag som sagt till Jonna på Mary Kay homeparty. Det kommer bli jättetrevligt!
Senare på kvällen ska jag till Victor, om jag hinner och mår bättre.

Jag bytte mitt sim-kort till den nya mobilen och såg att alla kontakter försvann! Så jag fick skriva ner alla kontakter från min gamla mobil och lägga till dom i den nya. Det tog typ en och en halvtimme. Det är sjukt vad många kontakter jag har!
Ändå rensade jag ut typ 50 stycken...

Nej, nu måste jag ta tag i mitt liv och äta något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test