JUNO

Johanna lämnade precis mig. Saknar henne redan, hon och hennes bula som hon lyckades få när hon var hemma hos mig.

Hon kom och hämtade mig vid 15 idag och vi åkte upp till a6 för att shoppa lite nytt.
Jag hittade ett par skitsnygga högklackade från Din Sko och en söt, rosa klänning från MQ.
Bilder av dom kommer imorgon, orkar inte ta kort på dom nu...

Vi har även hyrt filmen Juno nu på kvällen. Jag har velat se den sen jag hörde talas om den!
Den var verkligen lika bra som jag trodde! Tjejen som spelar Juno är verkligen en sjukt bra skådespelerska.
Jag blev nästan sugen på att skaffa barn. Men det har jag å andra sidan varit sen jag var 15!





Nu blir det Sex and the city tittande och kiwiätande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test