KÖRNING

Idag har varit en hektiskt dag. Den började med att mamma väckte mig vid 10 (skönt att äntligen få sova ut lite) och sa att vi skulle åka till mormor och morfar i Mullsjö för att hälsa på Vera, Lotta och Peter. Fick skynda att göra iordning mig, ingen egentid här inte! Jag fick köra till Mullsjö, det gick bra. Okej, en sak gick väl mindre bra.. När jag skulle backa ut från uppfarten var jag skitnära på att köra på en thaikille som arbetar på vårat hus. Han bara dök upp från ingenstans! Men det gick bra, thank god!

Väl framme i Mullsjö lekte jag med älskade Vera, så underbart att träffa henne igen.
Åkte hem vid tre, skjutsade Jonte och hans vän till Axamobadet och sen åkte jag och mamma direkt upp till mitt jobb, jag jobbade 17- 20. Precis innan jag skulle gå ur bilen kom jag på att jag hade glömt nycklarna till skåpet och där ligger mina jobbkläder. Hem igen med ilfart och hinner precis byta om och springa till kassan.

Nu är jag hemma igen och har precis ätit världens godaste mat, vegetarisk lasagne! <3
Om en halvtimme är det dags att mysa ner sig i soffan och titta på två avsnitt av Sex and the city.
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test