LYCKLIGA DAGAR

De här senaste två dagarna (förlåt för att jag inte har bloggat) har varit helt underbara!
Vädret har varit på topp, jag har umgåtts med Emma, solat och bara njutit av sommaren.

Igår åkte jag från Jönköping till Mullsjö vid 11 och gick direkt hem till Emma. Vi passade på att sola så mycket som möjligt och gick ner till godisfabriken och köpte deras egna glass. Heaven!
Lite senare kände vi att vi inte hade fått riktigt så mycket färg som vi önskade, så vi begav oss ner till idrottsföreningen och solade solarium där. Blev rätt bra resultat faktiskt, men inte lika bra som på Sense. Inget slår det!

På kvällen tittade vi på Marie - Antionette, en riktigt bra film om en 14 -årig Österrikisk flicka som blev kronprinsessa av Frankrike.

Idag gick jag och min syster Emelie upp vid åtta för att handla. Jag passade på att ta en löprunda, fram och tillbaka till affären. Det är bara typ 4 km, men det var skönt att springa på morgonen faktiskt.
Efter det gick jag till Emma vid 10 och vi gick tillsammans med Emmas hund Balder ner till Landh´s för att hyra deras eka. Vi har som tradition att varje sommar åka ut med den ekan och bara sola och åka runt. Underbart!
Men såklart var båten sönder, så det blev inget idag...
Vid 5 - tiden kom Jonna och Robert och hämtade mig och Emma. Vi åkte in till Jönköping för att handla lite kläder.
Jag fick tag i en pennkjol (tror det heter så?!), en body, ett midjeskärp, två t-shirts och ett par skor.
Kommer att visa inköpen imorgon, jag har inte kameran här!

Det har varit två underbara dagar, verkligen!
Imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra. Kanske blir att ringa Victor eller Johanna?
Only time can tell.

Ha en bra kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test