NÄR EN MINUT KÄNNS SOM EN TIMME

Shit, vad trött jag är nu. Kom hem från jobbet för en liten stund sen. Passade även på att handla lite på vägen hem.
Utanför affären stod det två killar från 3 som direkt hoppade på en när de såg att man var på väg in. Jag lyckades smita in innan de grep tag i mig, men inte när jag skulle gå ut.
Killen nästan springer fram och säger:
"HEJ, hur gammal är du?"
"Men pojkar, jag vet redan vad ni ska säga, och ja jag har 3 bomben och en ny 3 mobil. Så det är inte ens någon idé att fråga."
Haha, han blev helt ställd och sa: "Jaha... Men du får ha en trevlig kväll!"
Men har ni tänkt på hur sjukt snygga alla de där 3 -killarna är? ;)

Ikväll har jag massa att göra. Ska försöka packa så mycket som möjligt till Bulgarien, vill inte bli stressad och göra det i sista sekunden. Jag är sån som får panik om jag har glömt något, så jag har skrivit en lååång lista på typ 60 saker som jag ska ha med!

Nej, nu måste jag börja packa, sen är det dusch och bastu som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test