NU BÖRJAR NERVERNA KOMMA...

Ja, nu börjar jag allt få lite resefeber. Det är nu allt börjar bli verkligt. Jag är sjukt flygrädd och jag lovar att någon av tjejerna kommer att få hålla min hand när vi lyfter och landar.
Landningen är nog ändå värst tror jag. Inte för att man får tryck i öronen (det får jag nästan aldrig) utan man känner verkligen att man sjunker så snabbt... Usch, nu ska jag inte tänka på det!

Nu är packningen klar! Det är bara toalettsakerna som ska med, typ tandborste, rengöringskräm, plattång m.m som jag har behov av imorgon.
Vi åker från Jönköping kl halv tio och hämtar Malin och Hannah i Mullsjö. Sen bär det av till Göteborg vid tio ungefär och sen går flyget vid 15.20.
Mamma var så snäll och erbjöd sig att skjutsa oss! Tack lilla mamsi <3

Har precis duschat, rakat mig, plockat ögonbrynen och fixat naglarna.
Så, nu är jag redo att åka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test