SISTA DAGEN PÅ JOBBET

Jag är i extas!!
Idag var den sista jobbdagen på en månad ungefär. Jag ska inte jobba förrens den 22:a augusti igen!
Förstår ni att jag aldrig har varit ledig så länge på typ två- tre år?! Innan jag började på Coop jobbade jag ju på Business by phone.
Jag är så jäkla lycklig just nu!
Det ska bli sååå skönt att slippa sitta i kassan, ni förstår verkligen inte hur trött jag är på det.

Och jag är såklart så jävla lycklig över att vi åker om två dagar! Jag packade lite igår, men jag förstod ganska snabbt att jag inte klarade det själv så mamma ska hjälpa mig ikväll och imorgon.
Risken när jag packar själv är att det blir ALLDELES för mycket av allt och tillslut väger väskan 40 kg (maxvikten är 15)...
Men med mamma ska det nog ordna sig. Hon ställer jämt frågan, "kommer du verkligen att använda den?"

Shit, när jag åkte med bussen hem från jobbet nyss såg jag en gammal gubbe som kom in i bussen några stationer efter mig. Han hade på sig ett par alldeles för små, blå typ hotpants som visade hela jävla paketet! Man kunde till och med spotta lite av pungen. FRÄSCHT... Hur fan tänker man egentligen om man sätter på sig ett par byxor som är gjorda för barn? Herregud...

Nu måste jag få i mig något att äta, har bara ätit en sallad idag och det mättade inte precis.
Skriver mer lite senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test