SJUK

Usch, jag klarade precis av att pallra mig upp ur sängen hos pappa, dra mig själv till bussen och åka hem till Jönköping.
Svimmade nästan på bussen för att jag har så hög feber...
Nu ligger jag i min säng hemma hos mamma och spelar lite för mesig för mamma så hon åker och köper godis och nässpray till mig. :) Men det vet jag att hon kommer att göra ändå, snälla mamma.

Emma skrev nyss till mig på msn och frågade om jag ville komma till henne på onsdag kväll och fira Kajsa som fyller 18 idag (Grattis förresten!!). Det är klart jag vill det, men det beror på om jag är frisk tills dess och om jag är frisk så ska jag jobba 17 - 20. Jag ska fråga mamma om hon kan skjutsa mig till Mullsjö, då är jag ju där vid halv nio.

Nej, nu ska jag sova lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test