SJUKA DRÖMMAR

Jag vet inte om jag drömde om det eller om jag verkligen såg det inatt.
Jag låg och sov när jag såg någon på andra sidan rummet komma in genom dörren och går fram till fönstret och titta ut.
Jag satte mig upp i sängen och kisade och försökte se vem det var men lyckades inte. Sen började jag säga saker som "hallå, vem är det" och "vad gör du i mitt rum?"
Jag tycker det är lite läskigt, tänk om jag såg en ande (ja, jag tror på sånt) och inte kommer riktigt ihåg det eftersom jag var nyvaken. Eller så var det en dröm som var sjukt verklig.. Well, jag antar att jag aldrig kommer att få reda på det.
Kanske om jag ser eller drömmer om det inatt, only time can tell!

Jag är sjuk idag igen. Det är nog allt lite värre än igår, febern är högre iallafall. Jag har stoppat i mig alvedon mycket ovilligt, men det funkar faktiskt och jag mår lite bättre nu.
Idag ska jag bara ta det lugnt och vila så mycket som möjligt, sen ska jag försöka städa upp lite i mitt rum. Det behövs verkligen!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test