SKOR

Mormor och morfar åkte precis härifrån, de har varit här och fikat och tjötat lite.
Jag blir så himla irriterad på min mormor ibland, hon säger att hon är så "van att resa", så när hon kom hem till oss skulle hon självklart titta igenom min resväska och kommentera allt som fanns där.
"Men lilla Josefine, så mycket skor kan du inte ha med dig. Du får bara ha med dig max tre stycken!"
Ursäkta, men när började du bestämma om vad jag får och inte får ta med mig? Och TRE STYCKEN?! Du måste ha solsting eller nått. Tre stycken har man på en dag typ. Nej, det blir ungefär 10 skor!

Okej, nu ska ni inte tro att jag inte tycker om min mormor, jag älskar henne, men hon är en väldigt bestämd människa. Det är hennes sätt eller inget. Och jag är lite likadan, jag står fast vid det jag tycker och det skapar ju lite problem...

Jaja. Nu är jag iallafall nästan klar med packningen! Bara lite småsaker kvar.
Hittade en bild på hotellet.



Fint va? :)

Jag vill åka, NUU!!
Men det är bara några timmar kvar, så jag klarar mig.

Pappa ringde nyss. Jag har inte hört av honom på flera veckor. Det var ju bra att han hörde av sig innan jag åker iallafall..
Men dom hade haft det bra i Finland på farfar 70-års fest. Är skitledsen för att jag inte kunde följa med, men Bulgarien kom ju i vägen.

Nu ska jag ta en dusch, känner mig hur ofräsch somhelst efter att ha sprungit runt hela dagen i detta väder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test