SKRÄCKSAMTAL

Usch, jag ringde upp min syster för en stund sen. Jag frågade hur hon mådde, men hon svarade inte på frågan utan sa direkt "Jossan, du vet väl att pappa var inne på akuten inatt?"
Mitt hjärta åkte upp till halsen och jag frågade direkt om han var okej.
Han var det nu, men inatt hade han fått en jätteallvarlig astmaattack och kunde verkligen inte andas. Så han och Marica skyndade in till sjukhuset och fick massa mediciner och tog tester.
Som tur är gick det över efter ett par timmar.
Men jag kan inte sluta tänka på om det skulle hända något allvarligt med pappa. Eller någon annan i min närhet...

Usch, jag har gråtit hela kvällen nu. Vet inte varför, jag blev bara så rädd och tankarna började snurra...
Pappa, jag älskar dig och det ska aldrig hända något hemskt med dig, det har jag bestämt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test