SOLDAG

Hallå babes!
Ser ni att jag har förändrat min blogg lite? Jag är inte riktigt klar, men jag tycker det är ganska fint hittills, eller hur? :)

Idag tvingade jag mig själv upp ur sängen vid åtta för att åka med Malin och hennes mamma till stan. Malin skulle växla pengar till Bulgarien och sen gick vi till stan och shoppade lite där. Jag hittade bara lite smått och gott på H&M, lite hudvårdsprodukter bl.a.

Vi kom hem typ vid 12 och la oss direkt och stekte på min trädgård, lite brun blev jag iallafall!
Johanna kommer och hämtar oss snart, vi ska grilla hemma hos henne. Kommer bli mysigt :)
Sorry för dålig uppdatering, men dagen har varit fullspäckad!

Måste skynda mig nu, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test