SÖMNLÖSHET

Igårkväll efter att jag hade sett klart på Sex and the city skulle jag sova, men det gick fan inte.
Jag HATAR sånt, jag ville verkligen sova, men tankarna började snurra och det enda jag kunde göra var att sätta på teven igen och vänta på att bli trött.
Det blev jag vid 4....
Så jag har inte sovit så många timmar som jag är van vid inatt, så alla som träffar mig idag, VARNING!

Vaknade även av att jag svettades ihjäl, hade glömt att dra ner persiennerna så det var säkert 30 grader där inne.
Jaja, nu ska jag sluta klaga.
Idag ska jag till Mullsjö för att fira Kajsa som fyllde 18 i veckan! Kommer bli kul. Men vad ska jag ha på mig?!
Den eviga frågan...

Nej, nu ska jag klämma i mig lite frukost.
Ha en bra dag ute i solen allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test