STÄDTANT

Gud vad jag har varit duktig nu!
Jag har storstädat hela mitt rum. Ni skulle bara veta hur det såg ut innan... Det enda jag inte har gjort är att ha rensat ut garderoben, det är dags nu. Jag använder typ inte hälften av allt, så jag tänkte skänka det till någon organisation.

Idag ska jag jobba 17 - 20. Jag skulle egentligen jobba igår också, men jag hade missat att se det. Camilla var inte glad kan jag säga!

Idag får jag min nya mobil också! Det fick bli k770i, den orangeröda. Jag tror och hoppas på att jag kommer att vara nöjd med den, allt annat förutom min gamla rosa mobil...

Jag tänkte precis visa vad jag köpte igår, men nu går det inte att ladda upp bilderna...
Jag får försöka igen lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test