TILLBAKA FRÅN LANDET

Nu är jag tillbaka i Jönköping igen efter att ha spenderat sex dagar i Mullsjö.
Det är alltid underbart att vara tillbaka i hemtrakterna, men det är faktiskt skönt att vara tillbaka till civilisationen igen!

Igår hade jag och Emelie en riktigt slappardag. Vi vaknade vid tolv och spelade Simpson - spelet hela dagen. Jag fick även testa på att spela Call of Duty 4. Men jag sög verkligen på det, jag hatar verkligen att spela krigarspel!
Lite senare på kvällen tog jag en springrunda på 7 km ungefär. Jag sprang ute i skogen, det är så skönt att bara få vara ensam och tänka. I love it!
Mina knän tycker dock inte om att springa. Jag måste verkligen kolla upp dom snart, jag har fått en liten kula på sidan av knäet vid leden. Undrar om det är något farligt?
Haha, Josefine the hypokondriker.

Vid 14 kommer Johanna och hämtar mig, vi ska åka upp till a6 och shoppa lite. Jag vill ha lite klänningar till Bulgarien och även lite nya partylinnen!
Kommer att bli kul att träffa henne, saknar den lilla blonda ungen.





Nu ska jag packa upp alla kläder och sätta på en tvätt!

Kommentarer
Postat av: Miss rosell

Saknat dig så in i baljan

2008-07-07 @ 19:28:39
Postat av: Josefine

i baljan? det låter allvarligt...

2008-07-07 @ 22:58:07
URL: http://jowssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test