AMERICAN IDOL

Jag sitter och tittar på American Idol nu, jag har blivit helt förälskad i en kille som heter Josh. Han kom aldrig vidare till top 24, men den killen alltså... Han har bott i en bil i över ett år och han sjunger helt underbart. En kille att se upp till helt enkelt!

Jag kom hem från en springrunda för en stund sen. Det kändes inte alls bra, min kondition är bra och så, men mina knän håller på att gå sönder känns det som. Det gör verkligen jätteont, så mamma ska ringa och boka en tid hos läkaren så får dom se om det har blivit något slitage på lederna eller om de bara är överansträngda.
Det är inte alls kul att få problem med knäna när man är så pass ung, hoppas verkligen inte det är något...

Nej, nu till något roligare!
Jag tänkte skaffa hund nästa sommar och efter mycket velande har jag äntligen bestämt mig om vilken hund jag vill ha.
Rasen heter Samojed och det är en vit, långhårig mellanstor hund som är hur söta somhelst!
Det bästa med dom är att de är väldigt flexibla, man kan göra nästan vad som helst med dom, från agility till utställningar.
Min vän Emmas klasskompis har en Samojedhona som är planerat att få en kull till nästa sommar och det skulle vara perfekt!

Såhär ser dom ut


Visst är dom underbara?
Jag är kär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test