BESVIKEN JOSEFINE...

Det blev ingen shopping idag... Jag ringde mamma och sa att jag tänkte göra det. Då blev hon nästan arg och sa att jag bara slösade bort alla pengar och att jag borde tänka på att jag har kämpat för att få dem.
Hon har faktiskt en poäng, det finns viktigare saker att köpa (jag kan inte fatta att jag skriver det här), jag ska t.ex flytta hemifrån, åka till Australien och skaffa hund nästa år. Det kommer att kosta mycket pengar och det skulle vara skönt att ha ganska mycket pengar på sparkontot att starta med liksom.

Så, ingen shopping... Stackars mig.
Idag har jag annars passat på att städa lite i mitt rum. Det behövdes verkligen kan jag säga!
Jag har även gått och handlat godis. Sjukt gott var det!
Men nu blir det råbantning och mycket träning fram till Bulgarien den 29:e, man ska ju gå runt med bikini 24/7 där.
Jag måste även förbättra konditionen inför tjejmilen i Stockholm den 31:a Augusti.
Det börjar närma sig!

Nej, dags för lite tv och mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test