BESLUTSÅNGEST

God morgon!

Fan, jag har verkligen beslutsångest. Eller som jag brukar säga, ångestbeslut som Malin stör sig otroligt mycket på!
Mitt abonnemang på min mobil går ut nu och 3 har ringt och frågat mig ifall jag vill fortsätta med abonnemanget, om jag gör det får jag en mobil gratis.
De mobiler jag har att välja på är Sony Ericsson K770i, Nokia 6500 Slide eller SEM W660i.

Jag är lite inne på den röda SEM W660i, men jag vet inte. Jag gillar lite annorlunda mobiler och den här har ingen slide eller lucka, bara helt vanlig. Är lite orolig att jag kommer att tröttna rätt snabbt.

             


Vilken tycker ni?


Kommentarer
Postat av: -

rött är sååå snyggt!

2008-06-16 @ 21:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test