EN UPPENBARELSE OM MIG SJÄLV

Jag fick en uppenbarelse idag på jobbet! Jag satt där vid kassan och scannade in en gammal kvinnas varor när hon sa att jag var tvungen att ringa på hjälp för att det var så lång kö. Jag blev irriterad och nästan förolämpad just på grund av att hon kommenterade hur jag skötte mitt arbete. Jag sköter mitt jobb alldeles utmärkt, thank you very much!

Men efter hon gick började jag tänka på att jag kanske blir irriterad och kör taggarna utåt så fort någon kommenterar något om mig. Jag tål inte kritik alls, även ifall de menar väl. Jag menar, hon sa säkert det för att hjälpa till och vara snäll, inte förolämpa mig på något sätt!

Nej, jag får ta och skärpa mig helt enkelt. Vad tycker ni som känner mig? Är jag sån?


Idag har jag inte haft några lektioner så jag och Malin passade på att gå på stan och shoppa litegranna.
Malin ska på nån jättefin fest på lördag så vi letade som galningar över hela stan för att hitta en klänning.
Vi hittade faktiskt inte en enda som var fin nog, så vi får väl leta vidare imorgon!
För mig blev det ett sött linne från Vila och nagellack. Haha, sån storshopping!

Skola, möte på jobbet och löpning är vad som är på schemat imorgon.
Vi hörs!
So long, Josefine


Kommentarer
Postat av: Miss0

Jag kan också vara sån som sätter taggarna utåt när nån kommenterar nåt. tar det jämt negativt. Men så är det ju inte alltid.



Gällande Iphone vet jag inte riktigt vad den kommer ligga på. Det beror på hur stort internaminne du vill ha också. Och enligt 8 GB så kommer den ligga på 1300/1500 om jag har fattat rätt? Men sen är frågan om de menar det med ett abonnemang eller inte. För det är ruskigt billigt annars!

2008-06-11 @ 13:31:23
URL: http://miss0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test