FREDAGEN DEN TRETTONDE

Som tur är har det inte hänt någonting med mig (än), men stackars Malin har både svimmat för första gången och haft ett helvete inatt, tänker inte gå in på detaljer...

Igår blev det fest, lite för mycket fest för mig kanske! Vi var iallafall hemma hos Johanna och spelade kubb med Malin, Amalia, Ellen, Linus, Markus och Jessica. Och gissa vilka som vann båda gångerna? Vi såklart!
Jag har hittat ännu en talang som jag har, jag kan träffa saker när jag är onykter. Bra va? :)

Iallafall, lite senare kom det mer folk och vi hade det riktigt trevligt och vid tolv eller nått skulle jag, Malin, Johanna och Ellen åka till någon tjejs 18 -årsfest. Men vi kom aldrig dit eftersom vi hoppade av bussen för tidigt.
Sen kommer jag faktiskt inte ihåg så mycket mer, bara att jag och Malin hade ett storgräl och att vi liftade till stan eftersom bussarna slutade gå vid tolv (det var ju en torsdag).
Malin sov hos mig, men hon var tvungen att gå upp vid halv sex och ta tåget till Mullsjö.
Jag har jobbat 14 - 19 idag. Kämpigt, har varit så himla bakis idag. Ingen huvudvärk, utan illamående...

Skönt att bara ha en kväll för mig själv ikväll! Mamma och Dan är i Göteborg och Jonathan är hos pappa, så jag har hela huset för mig själv. Jag behöver vara ensam ibland. Jag är en väldigt social människa av mig, men jag behöver ha min ensamtid också. Min alldeles egna helg!

Jobba mellan 10 - 18 imorgon, söndag också. Jag fruktar det inte lika mycket som jag brukar göra, jag har ju faktiskt sommarlov så det är ingen skola på måndag!
Nu ska jag ta mig ett långt bad och bara ta det lugnt.
Vi hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Miss rosell

snygging ! Jag saknar diii

2008-06-14 @ 16:39:42
Postat av: Josefine

Jag saknar dig med baby! Kom och lek med mig i veckan, okej?

2008-06-14 @ 22:02:37
URL: http://jowssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test