GRATIS TVÄTTMEDEL

Idag har jag varit i skolan, vi hade en lektion vid halv elva. Eftersom det var den sista lektionen innan sommarlovet så hade vissa tagit med sig fikat till alla och vi körde Jeoprady. Tävlingsinriktad som jag är irriterade jag klassen genom att skrika för full hals och anklaga domaren för fusk! Men jag tror dom älskar mig ändå.

Efter skolan åkte jag hem och storstädade mitt rum, är riktigt stolt faktiskt. Det har nog aldrig varit så rent innan!
Vid 16 var det informationsmöte inför sommaren på Coop. Det var faktiskt kul, Göran (chefen), är så jävla rolig så alla satt och skrattade hela tiden. Vi fick gratis tvättmedel med, det var nån tvättersättning för att man tvättar sina jobbarkläder hemma. Så mamma blev glad när hon fick det av mig!
Mamma kom och hämtade mig vid 18 och vi gick på a6 en liten stund. Jag hittade ett par jättesöta högklackade skor på Scorett som jag ska köpa imorgon. De är planerade att bäras på midsommar.

Kom just hem från en springrunda. Vi sprang en ny väg idag ungefär där vi bor. Det gick faktiskt bra idag även ifall mitt knä dödar mig, men jag ignorerar det efter några kilometer. 
Imorgon är det skolavslutning vid 11 och sen ska klassen ut och äta på något fint ställe. På kvällen blir det fest. Måste fira sommarlovet för sjutton!



Den nya klänningen som jag ska ha på midsommar
www.stylebystars.com  499:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test