KLÄNNINGEN HAR KOMMIT

Äntligen har klänningen jag har beställt från www.stylebystars.com kommit.
Den är lika underbar som på bilderna! Jag älskar den, den satt perfekt och är verkligen hur gullig somhelst. :)


Idag har jag varit i skolan. Jag stör mig något otroligt på min geografilärare, vi skulle egentligen fått det slutgiltiga betyget idag, men han vet inte om han vill ge mig G eller VG. Jag förtjänar fan VG, han sa faktiskt att om jag fick VG på det sista provet så kommer jag att få VG i slutbetyget. Och jag fick det! Jävla idiot.

Jag har även varit i Bankeryd idag och betalat resan. Skönt att det är gjort nu iallafall. Det börjar närma sig!

Ikväll ska jag och mamma ut och springa vid Axamo. Inte för tidigt bara hoppas jag, det är sjukt varmt ute!
Jag hatar att springa när det är för varmt.

Nu ska jag äta quorn och wookgrönsaker, gott!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test