LEDIG = TRÅKIGT?

Idag är en sån dag som jag inte har någonting att göra. Inget jobb, inga saker att utföra, ingen att träffa.
Många skulle nog tycka att det är skönt att bara ta det lugnt hela dagen och inte tänka på att man måste göra någonting.

Men jag är helt tvärtom. Jag MÅSTE ha någonting att göra, så mina fingrar kliar som bara den nu...
Jag funderar på att åka upp till a6 eller stan, men mitt förnuft säger att jag redan har shoppat för mycket den senaste månaden och att jag måste spara till resten av sommaren och Bulgarien.
Men jag VILL VILL VILL ha nya kläder. Men jag får inte lön förrens den 15:e...
Men vet ni vad jag kom på nu?! Får man inte studiebidrag i Juni?

Jag gick precis in på mitt konto. Och guess what? 1050 kr blev införda idag.
Så då ska man kanske bege sig ut till stan och shoppa. Bara lite? :)

Så, nu är det bestämt. Stan it is!
Hörs senare. Nu ska jag göra det jag tycker om mest. SHOPPA!

(shit, ibland blir jag rädd för mig själv...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test