LIBANESISKT = HEAVEN

Åh,  jag har precis ätit falafel med klyftpotatis och massa olika röror från "Taste of Beirut". Det är en libanesisk restaurang som har enligt mig den godaste maten i stan. Jag har inte ätit där på över ett halvår, så jag har riktigt njutit idag!

Malin och Johanna har varit här ikväll. Mina älsklingar!
Johanna har fan tagit körkort. Hon lyckades lura mig! Hon sa att hennes mamma skjutsade in henne och Malin in till stan och att hon skulle släppa av dom hemma hos mig. Sen hör jag någon tuta utanför mitt hus, jag går ut och vad ser jag? Johanna sitta framför ratten med ett jävla smile på läpparna. Så glad för din skull gumman!

Anyways, vi åkte och köpte mat till mig på Taste of Beirut och till Johanna och Malin på Chili Thai. Efter att vi hade cruisat lite och tuttrackasserat ett antal människor så åkte vi hem till mig, åt och tjötade lite.
Nu har dom lämnat mig, Johanna ska vara fyllechaffis hela kvällen. Hon skulle hämta någon i Habo så hon passade på att köra hem Malin också.
Men det gör faktiskt ingenting, jag ska upp och jobba tidigt imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test