LÖSNAGLAR - PAIN IN THE ASS?

Jag har precis satt på mig lösnaglar för första gången och jag kan knappt skriva ordentligt på datorn.
Okej, jag kommer säkert vänja mig, men just nu är det verkligen ett pain in the ass...
Men jag kommer att vara fin imorgon iallafall!

Igår blev inte riktigt som jag tänkt mig. Vi tjejer skulle egentligen haft en "Sex and the city" kväll tillsammans, men det blev aldrig så. Istället tillbringade jag kvällen med min underbara syster som jag inte har träffat på länge och vi kollade självklart på "Sex and the city". (Vem behöver fotboll?)

Idag har jag varit hos frissan och färgat håret. Jag färgade bara utväxten, men hon la in en toning i hela håret så nu är mitt hår lite blondare. Och det är ju alltid positivt! Jag blev nöjd iallafall.
Och det bästa var att det bara kostade 500 kr. Varför vet jag inte, men jag klagade inte!

Imorgon kommer att bli riktigt kul! Vi ska fira midsommar hemma hos Johanna samtidigt som vi firar hennes 18 -årsdag. (Fast hon fyller inte förrens den 21:a) Det bli långbord, lekar och snapsar för hela slanten och vi kommer att ge Johanna en väldigt speciell present.... Jag berättar imorgon!

Nej, nu ska jag förbereda lite inför imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test