MAGONT & GODIS

Det är väl inte direkt en bra kombination. Jag vaknade av en fruktansvärd magknip, och vad är det första jag gör?
Jo, käkar upp resten av godiset från igår. Haha, jag är väl allt för smart.

Jag ringde och beställde en tid för färgning idag. Jag vill egentligen ha Sara, men hon är fullbokad till efter midsommar och jag måste verkligen färga utväxten innan dess. Så jag fick nöja mig med någon annan. Torsdag kl. 15.
Påminn mig om det nu kära läsare!

Idag ska jag jobba 17 - 20. Inte alls sugen, det känns som hela dagen blir förstörd på grund av det eftersom jag hela tiden tänker på att jag måste ta bussen vid halv fem. Så jag orkar aldrig ta tag i mitt liv innan dess, så det bli att man ligger framför teven och gör knappast ingenting...

Imorgon är en dag som jag ser fram emot mycket! Mullsjögänget ska samlas och titta på Sex and the city - maratonet på tv3 på kvällen och laga någon god mat och bara umgås. Det ska bli himla trevligt!

Nu när jag tänker efter händer det rätt mycket den här veckan.
Idag ska jag jobba
Onsdag är det tjejkväll + inhandling av present till Johanna
Torsdag träffa Victor + färga håret
Fredag är det midsommar och då är det fest och fira Johannas 18-årsdag som gäller!
Lördag ska jag förhoppningsvis träffa Jonna om hon kan

Spännande!
Vad ska ni göra på midsommar?


Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag kan på lördag :D

2008-06-17 @ 20:44:45
Postat av: Josefine

Vad bra! Jag ringer dig på lördag efter jag har vaknat. Jag kommer nog att vara rätt bakis då. ;)

2008-06-19 @ 20:25:17
URL: http://jowssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test