MEET JOE BLACK

Tittade precis klart på Meet Joe Black. Konstig film det där, jag förstod inte riktigt. Men det kanske beror på att jag inte såg hela, utan bara en tredjedel ungefär. Någon som fattar slutet?

Hur som helst, idag har jag jobbat hela dagen mellan 10 - 18. Det har gått otroligt långsamt, jag har varit ganska svimfärdig hela dagen så jag har nog inte varit så trevlig. Och jag höll nästan på att skrika när ett par ungar skulle betala sin studsmatta som kostade typ 1500 med bara småmynt. Kul och sitta och räkna dom i en kvart med 30 meters kö?
Okej, jag förstår att dom har sparat jättelänge, gulligull. Men va fan, så kan man inte göra.
Haha, märker man att jag är sur idag eller?

Jag skulle egentligen springa idag, men jag orkade verkligen inte. Min energi är nere i hos djävulen nu (alltså väldigt lång ner) så jag får ta det imorgon. Förhoppningsvis kan mamma hänga med då, jag behöver någon som drar med mig till spåret.

Jag saknar min syster, Emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test