MIDSOMMAR

Jaha, nu var ännu en midsommar över.
Vi var som sagt hemma hos Johanna igår och kvällen var både hur rolig som helst, men tyvärr blev det bråk, polis och annat som blev inblandat.
Men Johanna blev glad över sin present som var en Barbara, haha! Vi sprang runt och lekte med den hela kvällen.
Hon fick även ett fint armband från Guldfynd.
Jag var hos Johanna redan vid tolv och hjälpte henne med att göra pastasalladen och bålen.
Folket kom vid 4 -tiden, många nya ansikten och det tycker jag alltid om.

Men nog om det. Idag ska jag antagligen vara med Jonna, om jag nu får tag på henne. Den ungen är fan omöjlig att få tag på! Jag ska testa ringa Emma och se om hon har Jonnas nya nummer eller nåt.
Annars kanske jag ska träffa Victor, det beror på om han ska till Halmstad eller inte.
Och imorgon ska jag, Malin och Emelie göra något som jag har längtat efter i ett år nu. Vi ska se "Sex and the city" -filmen. Jag är säker på att den kommer att vara minst lika bra som serien!

Nu ska jag ta tag i mitt liv och få i mig något att äta!

Bilder från midsommar kommer lite senare.


Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Verkar ha haft en bra midsommar du =P

2008-06-21 @ 15:24:38
URL: http://cazzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test