SEX AND THE CITY - MARATHON

Gud vad kul det ska bli ikväll!
Somsagt så ska alla brudar samlas hemma hos mig och titta på åtta Sex and the city avsnitt som går på 3:an ikväll.
Vi ska nog laga någon god mat och bara mysa. I love it!
Louice kanske kommer förbi också, hoppas på det. Saknar henne!

Innan dess ska jag, Malin och Hannah gå på stan och köpa present till Johanna. Vi vet ungefär vad vi ska köpa, det enda jag har att säga är att hon kommer att bli överraskad!

Jag kom på att jag måste fixa ett nytt pass innan Bulgarien, tiden börjar rinna ut!
Jag visste inte att man måste fixa massor av saker innan man kan ansöka, typ ta en kopia av båda föräldrarnas körkort och man måste också fylla i en massa blanketter.
Snälla, jag vill bara komma förbi tullen...

Och jag bara måste säga grattis till Malin Axelsson och Louice som tog körkort igår!
Grattis älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test