SHOPPING!

Idag tänker jag unna mig lite nya kläder. Jag vill ha massa nya linnen, sandaler och shorts.
Är riktigt sugen på att handla mer snygga, högklackade skor. Men jag har köpt så många nu och ibland behöver man faktiskt några vanliga skor, tro det eller ej!

Jag vaknade för en stund sen, så nu ska jag ta en snabb dusch och göra iordning mig och sen beger jag mig ut på stan. Jag kommer bli alldeles ensam. Men jag är mest effektiv då tror jag.

Igår frågade Jonna mig om jag ville komma på hennes Mary Kay - party den 9:e juli. Och självklart vill jag det!
Kommer att bli riktigt kul, det är jag säker på.

Nu ska jag hoppa in i duschen!
Kommer lägga upp mina köp här när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test