SJUK...

Usch, jag blev magsjuk i söndags natt... Har luggit helt utmattad i ett och ett halvt dygn nu, men jag börjar må bättre nu som tur är.
Så det är anledningen till att jag inte har skrivit de senaste dagarna.

Jaaa, whats new?
Ingenting egentligen, det enda jag har gjort är att spy och sova. KUL VA?

Just det, jag har tittat på tv också och inte lite heller. Jag har vaknat och tittat på tv i 12 timmar och sen gått och lagt mig.
Jag tror jag kan hela tv- bilagan, haha!
Imorgon ska jag iallafall göra något roligare! Jag ska träffa Jonna och det ska bli hur kul somhelst eftersom vi inte har setts på jättelänge.

Känner att det här blev ett väldigt tråkigt inlägg, men det har ju inte hänt så mycket i mitt liv just nu så jag har inget att skriva om..
Men så fort jag är på benen igen lovar jag att bloggen kommer att bli lite mer underhållande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test