SMEKMÅNADEN

Förlåt, förlåt, förlåt för att jag inte la in bilderna som jag sa att jag skulle göra. Jag va tvungen att skynda mig till pappa i Mullsjö och jag fick packa på 5 minuter. Jag HATAR att packa snabbt. Det blir alltid så att man glömmer något, och i detta fallet glömde jag mitt smink... Stackars mig! Så jag har levt utan smink i två dagar nu, men jag överlever.

Jag har som sagt varit hemma i Mullsjö i två dagar nu, igår var jag hundvakt åt Foxie. Vi tog många långa promenader ute i skogen, det är verkligen det jag älskar mest av allt! Jag kan knappt vänta till jag får min egna hund.
Jag och min bror åt även hos farmor och farfar igår. Farmor lagar världens godaste, man kan inte få nog!
Sen på kvällen kom Jonna hem till mig, har saknat henne otroligt mycket. Det blev mycket catching up och lite simpson - spelande. Mycket trevlig kväll!

Idag har jag åkt hem till Jönköping vid halv två och gått raka vägen till Polisen. Där ansökte jag om pass, mitt går ut i augusti och jag är ju i Bulgarien då. Och det är nog bra att ha ett gällande pass, inte sant? ;)

Jag har också jobbat idag för första gången på en och en halv vecka. Kul att vara tillbaka faktiskt. Jag ska jobba imorgon och på söndag också, 10 - 18. Kom förbi och handla vet ja!

Imorgon blir det party hos Victor sötnos. Kommer att bli riktigt kul! Malin och Johanna ska med också. Men jag kommer nog spendera mestadels av tiden med Victor...

Nej, nu är det dags att visa sakerna jag köpte i onsdags!



Jättesöt strandklänning, H&M 198 :-



Skjortklänning, Gina Tricot 149 :-



Rosa Necessär, Åhléns 195 :-
Body Lotion Nivea (Den bästa!), Kicks 45 :-
Nagellack (Rosa och Mörkrött) Isadora, Kicks 29 :- /st
Armband, Gina Tricot 59 :-

Och lite annat som inte är så betydelsefullt.
Det fanns mycket reavaror, så passa på att shoppa nu!

Nu ska jag äta körsbär och titta vidare på "Smekmånaden".

Kommentarer
Postat av: Bea

http://www.ditthoroskop.nu/se/numerologi.htm

=)

2008-06-28 @ 13:50:31
URL: http://beea90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test