TENHULT

Jag har precis kommit hem från Tenhults naturbruksgymnasium. Min bästa vän Emma går där och idag hade dom öppet hus för allmänheten, så jag tänkte att det var dags att hälsa på och ser hur hon har det i sin skola.
Det var väldigt fint där ute, många olika djur! Fast jag hatade Emma ett tag, hon sa att det inte skulle finnas ormar det huset där alla ödlor fanns i. Men vi gick in, tittade på lite gulliga ödlor och sköldpaddor och så hör jag Emma säga till nån kille "ehm, du ska nog inte visa han för Jossan". Jag tittar upp och vad ser jag? Jo, en jävla orange ormjävel!! Jag får panik, springer, och vad ser jag sen på andra sidan rummet? Nån annan som sitter med en jävla tjock och lång orm i knäet!
FY FAN säger jag bara...
Iallafall, jag hjälpte Emma med att sälja fika och koka kaffe. Dom håller på att samla in pengar till studenten nästa år.
Det var mycket trevligt iallafall!

Idag blir det en fullpackad dag. Släkten kommer hit vid fem och vi ska fira Emelies 20 - årsdag, och jag måste göra det igen... Jag gjorde ju det igår också.
Efter det ska jag till Mullsjö och vara med Emma på kvällen. Det ska bli väldigt kul!

Förresten, Emelie blev väldigt glad över hennes present. Både hon och farmor började gråta, haha.
Såhär såg den ut:



Här är jag och Emelie (vi var jättetrötta och jätteofräscha)



Jag tog världens skönaste bild på Leo igår när han gäspade. Han såg nästan farlig ut!




Såhär ser han ut egentligen. Söta älskling!




Nu ska jag hjälpa mamma med tårtan!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test