UNDERBART!

Nu har jag äntligen fått se "Sex and the city"- filmen!
Och den var lika underbar och fantastisk som jag trodde!
Jag både grät och skrattade, och skrattade och grät på samma gång. Jag rekommenderar den verkligen, gå och se den imorgon!
Jag ska självklart inte avslöja någonting om vad som hände, även om jag väldigt gärna skulle vilja...

Annars idag har jag följt med min syster till Charlie´s. Det är en häst- och hundaffär och hon handlade mycket saker till sin häst. 3000 spänn!! Fattar ni hur mycket skor man kan få? Okej, kanske 4 par, men vafan, det är ändå 4 underbara par!

Victor hämtade mig igår vid 23.40 och vi åkte hem till honom och tittade på film och så...Mysigt var det iallafall! Jag kom väl hem vid halv 4 eller nått och slocknade sekunden efter jag la mig i sängen.
Jag och mina vänner är bjudna till en fest som han ska ha nästa helg, can´t wait!

Nej, nu ska jag titta lite på teve!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test