DRUNK BITCHES

Hemma igen efter en lååång dag på jobbet. Har jobbat både igår, idag och ska jobba imorgon. 10 - 18 alla dagarna, kul..... Är så himla trött, fan vad skönt att bara ligga och slappa en hel dag!

Ett tips till er; Drick inte kvällen innan ni ska jobba!
Jag gjorde det misstaget igår, och det ledde till att jag missade bussen till jobbet och va tvungen att ringa och be dom öppna kassan innan jag kom. Och det va dom inte så glada över... Plus att det inte är så kul att sitta bakis i kassan och åtminstone försöka vara trevlig och glad. Ingen bra dag idag alltså.

Jag och Johanna hade det trevligt igår iallafall, vi förfestade hemma hos henne och drog sen vidare till nån som hette Sonny. Våra förfester är bäst, vi dansade och sjukade oss hela tiden. Du är bra vännen <3
Förlåt Christofer för igår. haha, jag är jobbig när jag är full ;)

På måndag är det hopptävling som gäller. Det ska bli sjukt kul, men jag är alltid så himla nervös innan. Men det släpper när jag väl är inne på banan. :)

Ikväll blir det bara att ta det lugnt. Jag har tänkt att laga lite mat och titta på någon bra film. Och så kom jag på att jag måste tvätta lite. Fan...

Ha en bra påsk allihop!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test