GIMME MORE

ÅÅh, jag börjar bli shoppinggalen!
Har beställt ett par shorts och en kort kavaj, skitsnygga!
De kommer väl nästa vecka, hoppas verkligen att de passar nu.

     

Det kommer bli så jävla snyggt när det blir lite varmare ute.
Johanna köpte en body på Gina åt mig idag, en lite ljusare röd. Hur snygg somhelst!


Och förresten, det har jag glömt att skriva.
Jag var på Mix i onsdags och skulle färga håret blondt var det tänkt. Michael, frisören, var trevlig och ja sa klart och tydligt att jag ville bli blond. Han sa att det inte var några problem så det kändes bra.
Men när han hade färgat klart och hade sköljt ur tittade jag mig i spegeln och tyckte att håret såg lite väl mycket brunt ut. Men jag sa ingenting då, eftersom jag tänkte att det kanske var så mörkt pga av att det var blött.
Men när han hade torkat det var håret lika brunt förutom liiite blondare i hårbotten, men där hade jag utväxt, så jag va blond där ifrån början. Då sa jag till honom att det inte var blondt. Han ba: Asså, den färgen jag la i gör bara ditt hår en halv eller en nyans ljusare, det är det mest skonsamma sättet att bli blond.
WHAT THE FUCK?! Har jag bett om att bli blond på det mest skonsamma sättet? Nej, jag bad om att bli blond.
Jag va så jävla förbannad att jag typ inte kunde prata, så jag betalade de jävla 1100 kr och gick. 
När mamma fick reda på det blev hon skitarg, så hon ringde dit och skällde ut honom. Han sa att han hade sagt det innan han började färga, men det är verkligen inte sant. 
Men jag och mamma ska dit nästa vecka och prata med honom. Jag kommer fan kräva pengarna tillbaka eller en ny behandling.

Nu ringde Christofer, gotta go.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test